13. Miholjački sajam
NAZIV PROJEKTA: 13. MIHOLJAČKI SAJAM Sajam poduzetništva, obrtništva,
poljoprivrede i turizma
NOSITELJ PROJEKTA: MIHOLJAČKI PODUZETNIČKI CENTAR Lokalna razvojna
agencija d.o.o.
TRAJANJE PROJEKTA: 12.-13. RUJNA 2019.
KRATKI OPIS AKTIVNOSTI:
Provođenje aktivnosti se odnosilo na izradu i kupovinu promotivnog materijala za 13. Miholjački sajam – katalog izlagača, posjetnice, ID kartice, plakate, pozivnice, letke, roll-upove, banere, promotivne pultove i dr. Osiguran je šator i bina za izlagače na sajmu, te hrana i piće za izvođače kulturno-umjetničkog i zabavnog programa, te trošak organizacije ručka za goste iz Osječko-baranjske županije, Hrvatske gospodarske komore, Obrtničke komore, gradonačelnike i načelnike, te ostale goste. Prvi dan sajma održana je Panel rasprava: Donji Miholjac 2027. – grad kakav želimo. Sudjelovalo je pet panelista. Svim gostima su se podijelili prigodni pokloni – suvenir dvorac, majica i kapa sa tiskom i ostali promotivni pokloni (kemijske, blokići…). Drugi dan sajma bio je izlagačkog karaktera, a izlagače, goste i sve posjetitelje je zabavljao TS Čuvari noći. Radio Donji Miholjac i DUGA Donji Miholjac su odradili promotivne i marketinške aktivnosti. Izrađeni su plakati, pozivnice koje su slane poštom, akreditacije za izlagače i organizatore. Svakom izlagaču je MPC LRA printao Zahvalnicu za sudjelovanje, te je dodijeljeno priznanje za najljepše uređeni štand i inovativni proizvod.
Aktivnosti oko organizacije sajma provodili su djelatnici Miholjačkog poduzetničkog centra Lokalne razvojne agencije, a one se dijele:
- izrada pozivnog pisma za izlagače,
- pozivanje izlagača e-mailom, poštom, putem medija i sl.,
- promocija sajamske manifestacije,
- osiguravanje potrebne opreme za izlagače i pomoć pri uređenju,
- organizacija kulturno umjetničkog programa,
- pronalaženje sponzora i ostalo.
CILJEVI:
- Promoviranje malog i srednjeg poduzetništva, povezivanje proizvođača – poticanje udruživanja, unaprjeđenje gospodarske ponude i proizvodnje kroz transfer znanja i u skladu sa svjetskim dostignućima, te razmjena iskustava i poslovnih kontakata;
- Povećati uključenost dionika u provedbu aktivnosti kroz omogućavanje prisustvovanja i izlaganja na sajmu;
- Poboljšati kvalitetu izvršavanja aktivnosti kroz omogućavanje izlaganja većem broju različitih proizvodnih dionika iz različitih proizvodnih sektora, te kroz bolju gastro i kulturno umjetničku ponudu sajma od strane organizatora;
- Informiranje javnosti kroz panel raspravu: Grad Donji Miholjac 2027. – grad kakav želimo.
KRAJNJI KORISNICI:
- Izlagači na sajmu;
- Građani, posjetitelji sajma;
- Gosti sajma.