18. Miholjački sajam

NAZIV PROJEKTA: „18. MIHOLJAČKI SAJAM – sajam poduzetništva, obrtništva, poljoprivrede i turizma”


NOSITELJ PROJEKTA: MIHOLJAČKI PODUZETNIČKI CENTAR Lokalna razvojna agencija d.o.o.


TRAJANJE PROJEKTA: 15. lipnja 2024. godine


VRIJEDNOST PROJEKTA: 2.664,52 EUR bez PDV-a

SUFINANCIRANJE OD STRANE MINISTARSTVA POLJOPRIVREDE: 3.179,00 EUR bez PDV-a


KRATKI OPIS AKTIVNOSTI:
Provođenje aktivnosti odnosilo se na izradu radio spota, na uslugu ozvučenja tijekom trajanja 18. Miholjačkog sajma te na trošak organizacije ručka za goste iz Osječko-baranjske županije, Obrtničke komore OBŽ, Udruženja obrtnika gradova iz OBŽ, gradonačelnike i načelnike te izlagače. Izlagače, goste i sve posjetitelje je zabavljao BRACE BAND iz Đakova. Radio Donji Miholjac, AUVID d.o.o. i Grafo grafički obrt su odradili promotivne i marketinške aktivnosti. Izrađeni su plakati, letci, pozivnice koje su slane poštom i mailom, akreditacije za izlagače i organizatore koje je MPC LRA sufinanirao o vlastitom trošku. Svakom izlagaču je MPC printao Zahvalnicu za sudjelovanje te je dodijeljeno priznanje za najbolje uređeni štand.
Svim izlagačima organizator je osigurao svu potrebnu opremu (stolovi, stolice, stolnjaci, vitrine, klupe, štandove i sl.), kako bi se što kvalitetnije mogli pripremiti, a za sve posjetitelje ulaz na Sajam je bio besplatan, osigurana je besplatna podjela čobanca te im je osigurano parkiralište za automobile. U organizaciji sajma sudjelovali su djelatnici Miholjačkog poduzetničkog centra. Aktivnosti koje su provodili:

  • izrada pozivnog pisma za izlagače,
  • pozivanje izlagača e-mailom, poštom, putem medija i sl.,
  • promocija sajamske manifestacije,
  • osiguravanje potrebne opreme za izlagače i pomoć pri uređenju,
  • organizacija kulturno umjetničkog programa,
  • pronalaženje sponzora,
  • ostalo.


CILJEVI:

  • Promoviranje malog i srednjeg poduzetništva, povezivanja proizvođača, unaprjeđenja gospodarske ponude i proizvodnje kroz transfer znanja te razmjenu iskustava i poslovnih kontakata;
  • Povećati uključenost dionika u provedbu aktivnosti kroz omogućavanje prisustvovanja i izlaganja na sajmu;
  • Povezati, promovirati proizvode i usluge koje izlagači Sajma nude te stvaranje kontakta koji će u budućnosti doprinijeti njihovom poslovanju.


KRAJNJI KORISNICI:

  • Izlagači na sajmu;
  • Građani, posjetitelji sajma;
  • Gosti sajma
Skip to content