Objavljeni javni pozivi iz programa ”Poduzetnički impuls”- Jačanje konkurentnosti prerađivačke industrije i Jačanje konkurentnosti uslužnih djelatnosti
Ministarstvo poduzetništva i obrta objavilo je 06. srpnja 2015. godine javne pozive iz programa ”Poduzetnički impuls” – Jačanje konkurentnosti prerađivačke industrije i Jačanje konkurentnosti uslužnih djelatnosti. Prijave se zaprimaju isključivo od 20.07.2015. do 03.08.2015. godine.
Jačanje konkurentnosti prerađivačke industrije
Prijavu mogu podnijeti:
Mikro i mala poduzeća koji su prema Odluci o Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti NKD 2007 (NN 58/07 i 72/07) registrirani za područje: C (Prerađivačka industrija), Odjeljak 10-32.
Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti je 50.000,00 kn
Najviši iznos potpore koji se može dodijeliti je 400.000,00 kn
Za Podnositelje prijava koji su mikro poduzeća intenzitet potpore može dosegnuti do maksimalno 75% od ukupno prihvatljivih troškova iskazanih u tablici proračuna projektnog prijedloga. Podnositelj prijave dužan je sudjelovati u financiranju projektnog prijedloga u iznosu od minimalno 25% prihvatljivih troškova iskazanih u tablici proračuna projektnog prijedloga.
Za Podnositelje prijava koji su mala poduzeća intenzitet potpore može dosegnuti do maksimalno 50% od ukupno prihvatljivih troškova iskazanih u tablici proračuna projektnog prijedloga. Podnositelj prijave dužan je sudjelovati u financiranju projektnog prijedloga u iznosu od minimalno 50% prihvatljivih troškova iskazanih u tablici proračuna projektnog prijedloga.
Prihvatljive projektne aktivnosti su:
OSNOVNE PROJEKTNE AKTIVNOSTI:
1) Ulaganje u razvoj i nabavu novih tehnologija (uključujući transfer tehnologije) koje dovode do razvoja novog ili unaprjeđenja postojećeg proizvoda, unaprjeđenja proizvodnje i stvaranje nove vrijednosti
2) Ulaganje u povećanje postojećih proizvodnih kapaciteta
3) Ulaganje u ekološki prihvatljiviju i energetski učinkovitiju proizvodnju
4) Uvođenje sustava za unaprjeđenje poslovanja i modernizaciju procesa
DODATNE PROJEKTNE AKTIVNOSTI (nužno se vežu uz osnovne projektne aktivnosti, max. do 30% ukupnih prihvatljivih troškova):
1) Ulaganje u energetski učinkovitiju proizvodnju – nabava opreme za mikro elektrane koje koriste obnovljive izvore energije i visoko učinkovitu kogeneraciju električne snage do 10 KW (proizvodnja električne energije) i termičke snage do 30 KW (proizvodnja topline)
2) Prilagodba poslovnog prostora za osobe s invaliditetom ako je poslovni prostor u vlasništvu Podnositelja prijave
3) Upravljanje i zaštita intelektualnog vlasništva
4) Uvođenje sustava upravljanja kvalitetom, normi i znakova kvalitete
5) Stručno osposobljavanje i obrazovanje
6) Marketinške aktivnosti
7) Usluge čuvanja djece za žene poduzetnice
Jačanje konkurentnosti uslužnih djelatnosti
Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti je 30.000,00 kuna,
Najviši iznos potpore koji se može dodijeliti je 200.000,00kuna.
Intenzitet potpore može dosegnuti do maksimalno 75% ukupno prihvatljivih troškova iskazanih u tablici proračuna projektnog prijedloga. Podnositelj prijave dužan je sudjelovati u financiranju projektnog prijedloga u iznosu od minimalno 25% prihvatljivih troškova iskazanih u tablici proračuna projektnog prijedloga.
Prijavu mogu podnijeti:
Mikro poduzetnici čiji su ukupni prihvatljivi troškovi projekta niži ili jednaki ukupnoj vrijednosti dugotrajne imovine na dan 31.12.2014. godine (za obveznike poreza na dobit dugotrajna imovina evidentirana u GFI-u za 2014. godinu, a kod obveznika poreza na dohodak u popisu dugotrajne imovine za 2014. godinu), osim za poduzetnike početnike.
Prihvatljive projektne aktivnosti su:
OSNOVNE PROJEKTNE AKTIVNOSTI:
- Ulaganje u dugotrajnu imovinu koja služi unaprjeđenju obavljanja djelatnosti
- Uvođenje sustava za unaprjeđenje poslovanja i modernizaciju procesa
- Razvojno istraživanje za stvaranje novog proizvoda, poslovnog modela, usluge i/ili procesa (uključuje i trošak osoblja zaposlenog na aktivnostima razvoja)
DODATNE PROJEKTNE AKTIVNOSTI (nužno se vežu uz osnovne projektne aktivnosti, max. do 30% ukupnih prihvatljivih troškova):
- Prilagodba poslovnog prostora za osobe s invaliditetom ako je poslovni prostor u vlasništvu Podnositelja prijave
- Upravljanje i zaštita intelektualnog vlasništva
- Uvođenje sustava upravljanja kvalitetom, normi i znakova kvalitete
- Stručno osposobljavanje i obrazovanje
- Marketinške aktivnosti
- Usluge čuvanja djece za žene poduzetnice
Detaljnije informacije o ovim javnim pozivima potražite na mrežnim stranicama Ministarstva poduzetništva i obrta – minpo.hr ili osobno u Miholjačkom poduzetničkom centru, Trg Ante Starčevića 1/1, Donji Miholjac
0 Comments