ISO 9001:2008
Politika kvalitete
Slijedom opredjeljenja da se stalno poboljšava poslovni sustav MIHOLJAČKOG PODUZETNIČKOG CENTRA Lokalne razvojne agencije d.o.o. donosim slijedeću
POLITIKA KVALITETE
MIHOLJAČKI PODUZETNIČKI CENTAR Lokalna razvojna agencija uspostavio je, održava i trajno će poboljšavati sustav upravljanja kvalitetom. Kvaliteta naše usluge mora zadovoljiti želje i potrebe korisnika naših usluga, prateći njihovo zadovoljstvo i unapređujući poslovne odnose radi potrebe i očekivanja korisnika naših usluga te lokalnih samouprava u kojima djelujemo.
Da bismo postizali, održavali i osnaživali te vrijednosti, obvezujemo se:
– osiguravati stručnu potporu poduzetnicima i time utjecati na brži razvoj poduzetništva
– stvarati lokalne preduvjete za ekonomski razvoj, zapošljavanje i konkurentnost poslovnog sektora i privlačenje investicija
– zajedničkom suradnjom s lokalnom samoupravom stvarati plodnu poduzetničku klimu
– pružati različite i sveobuhvatne poslovne usluge, savjete i konzultacije
– trajno se educirati i usavršavati znanja i vještine
– poštivati najstrože etičke i profesionalne norme
– primjenjivati i trajno poboljšavati učinkovitost sustava upravljanja kvalitetom prema međunarodnim, europskim i hrvatskim normama upravljanja kvalitetom HRN EN ISO 9001-2008.
Dužnost i obveza svakog zaposlenika Miholjačkog poduzetničkog centra Lokalne razvojne agencije je poznavanje, prihvaćanje i primjena politike kvalitete u vlastitom djelovanju.
U Donjem Miholjcu, 19.03.2013.
Direktor:
Valent Poslon